۱۳۸۷ خرداد ۱, چهارشنبه

ایزوگام



موارد استعمال:
استحکام کششی بالا ، پایداری حرارتی و انعطاف پذ یری بسیار زیاد انواع عایق رطوبتی ایزوگام ، آنهارا برای کلیه کاربریها اعم از ساختمانها و ابنیه مختلف ، تونلها ، استخرها ، پلها ، سرویسهای بهداشتی ، جهت عایق بندی رطوبتی ، بصورت تک لایه یا ترکیبی از لایه هنا مناسب نموده است. پوشش کاری خطوط انتقال سیالات جهت محافظت آنها از خورد گی و پوسید گی در اثر عوامل جوی و رطوبت یا محیط های شیمیایی با استفاده از لایه مناسبی از محصولات ایزوگام به خوبی میسر است .
ویژگیها :
محصولات ایزوگام شرکت پشم شیشه ایران با ضخامت 2 تا 5/5 میلیمتر متشکل از یک لایه حامل مستحکم بوده که با قیر پلیمری یکپارچه گرد یده است . لایه های حامل بر حسب کاربرد ، از انواع تیشوی 60 تا 120 گرم و پلی استر ترموباند با ویژگیهای متفاوت می باشد . به منظور اصلاح قیر و خصوصیات فیزیکی آن از اصلاح کننده های SBS و APP به همراه ترکیبات د یگر جهت ایجاد خواص ، مطلوب در محصول نهایی ، استفاده میگردد . محصولات تولیدی حاوی SBS ( استایرن ، بوتاد ین ، استایرن ) استفاده شده به ایزوگام نوع S و محصولاتی که در ترکیب قیری آنها از APP ( اتکتیک پلی پروپین ) استفاده شده به ایزوگام نوع A موسوم اند . به منظور کاهش آثار مخرب اشعه UV آفتاب و صد مات مکانیکی به محصول نصب شده و نیز جدایش کافی لایه های رول قبل از نصب ، از پوشش های سنگ ریزه پولکی ( Slate flake) ، سیلیس ، پودر تالک یا فویل آلومینیوم استفاده شده است .


شرکت تجهیزصنعت نمایندگی رسمی شرکت پشم شیشه ایران(سهامی عام) در بازارتهران وعرضه کننده عایقهای ایزوگام 4میلیمتری LA4 تلفن:02133944308

هیچ نظری موجود نیست: