۱۳۸۷ خرداد ۱, چهارشنبه

ایزوشینگل


این محصول لایه ای مستحکم از نوعی قیر اصلاح شده با مرغوب ترین پلیمرهای 22222 است که بوسیله یک لایه پلی استر ترموباند یا تیشو تقویت گردیده است . شینگها ، نسل جد یدی از عایقهای رطوبتی هستند که علاوه بر محافظت ساختمان در برابر بارش برف ، باران و تگرگ ، نقش مهمی در جلوه و زیبای ساختمان ایفا می کنند ، این روش مترقی که مد ت زیادی از ابداع آن نمی گذرد ، در سطوح اروپا ، آمریکا و سایر مناطق پر باران با استفبال گسترده ای مواجه شده است .

موارد استعمال :

عایق رطوبتی ایزو شینگل پوششی ایده آل برای سقفهای شیب دار با زاویه بیش از 15 درجه است . در ساختمانهای معمولی با سقف مسطح نصب ایزو سینگل در طاقنمای بام و پنجره ها ، بخش فوقانی سرد ر منازل و سایر بناها ، چشم انداز ساختمان را جذابیت و زیبایی می بخشد . با استفاده از ایزو شیگل با طرحها و رنگهای مختلف به جهت تزئین و نماسازی د یوارهای با شیب تند در برجهای مسکونی یا تجاری خلق مناظری بد یع با هزینه کم میسر است .

ویژگیها :
نصب آسان هزینه نازل در مقابل سایر روشها بارگذاری بسیار کم بر سقف سازه تنوع و زیبایی در طرحها و رنگها مقاومت فوق العاده در برابر برف ، باران و تگرگ عدم نیاز به مراقبت و نگهداری از بام در درازمدت.

شرکت تجهیزصنعت عرضه کننده عایقهای شینگل در رنگهای متفاوت تلفن:02133944308

هیچ نظری موجود نیست: